وردپرس - تنظیم نوشتن

گام (2) - صفحه تنظیم نوشتن به صورت زیر نمایش داده می شود.

در زیر جزئیات مربوط به فیلدها در صفحه نمایش داده می شود.
Formatting - این فیلد دو گزینه زیر را برای تجربه بهتر کاربر تعریف می کند.
گزینه اول تبدیل شکلک ها مانند :-) و :-P به گرافیک روی صفحه نمایش شکلک های مبتنی بر متن را به شکلک های مبتنی بر گرافیک تبدیل می کند.
گزینه دوم وردپرس باید به درستی غیر فعال شود XHTML به صورت خودکار XHTML نامعتبر قرار داده شده در پست ها و صفحات را تصحیح می کند.
Default Post Category - این یک دسته است که برای یک پست اعمال می شود و شما می توانید آن را به عنوان دسته بندی نشده ترک کنید.
قالب ارسال پیش فرض - این قالب توسط تم ها انتخاب می شود تا فرمت پست را برای ارسال به یک پست اعمال کند یا سبک های مختلفی برای انواع مختلف پست ها ایجاد کند.
ارسال از طریق ایمیل - این گزینه از آدرس ایمیل برای ایجاد پست ها و ارسال پست ها در وبلاگ خود از طریق ایمیل استفاده می کند. برای استفاده از این، شما باید یک حساب ایمیل مخفی با یک دسترسی POP3 تنظیم کنید و هر پست الکترونیکی دریافت شده در این آدرس ارسال شود.
Mail Server - این اجازه می دهد تا خواندن ایمیل های ارسال شده به وردپرس و ذخیره آنها برای بازیابی. برای این، شما نیاز به سرور پست الکترونیکی سازگار با POP3 دارید و باید آدرس URI مانند mail.example.com را داشته باشید که باید اینجا وارد کنید.
نام ورود - برای ایجاد پست، وردپرس به حساب ایمیل خود نیاز دارد. نام ورود از این آدرس ایمیل استفاده می کند و باید به عنوان یک راز نگه داشته شود زیرا اسپم ها لینک هایی را که به وب سایت های خود هدایت می کنند ارسال می کنند.
رمز عبور - تنظیم رمز عبور برای آدرس ایمیل فوق.
Default Mail Category - این اجازه می دهد تا انتخاب دسته بندی سفارشی برای تمام پست هایی که از طریق پست توسط پست الکترونیکی منتشر شده است.
به روز رسانی خدمات - هنگامی که یک پست جدید منتشر می کنید، وردپرس به طور خودکار سرویس های به روز رسانی سایت را در کادر نشان می دهد. به روز رسانی خدمات در Codex برای فهرست طولانی خدمات احتمالی مراجعه کنید.
مرحله (3) - پس از پر کردن تمام اطلاعات فوق، بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید تا اطلاعات خود را ذخیره کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 25 آبان 1397 | 20:43 | Yalda |